måndag 16 maj 2011

Linne husvagnssemester

har gjort ett linne i detta fina tyg från JNY design. Det var tänkt till att göra scarfar till min systers hundar som en överraskning då dom har husvagn. Hade ju varit så kul! Men dom har bestämt sig för att sälja den så då var det ju inte lika kul längre :)

Så det blev ett linne till som Milo får ha istället.


Mönster: Senaste ottobre kids

Tyg: Både tyg och mudd från JNY design

Nöjd med: Älskar det här tyget, när jag har sett det på bild har jag inte tyckt det var något speciellt men live så är det jättefint!

Mindre nöjd med: Hmmm, tvillignålen. Fast jag måste erkänna att det går bättre nu, måste ha hittat bättre inställning.


2 kommentarer:

  1. Vad roligt! Jag har precis sytt ett linne av exakt detta mönster och detta tyg :) Eller tva för att kusinmatcha :) Bloggar om dem i dagarna.

    SvaraRadera
  2. Hihi, kul. Ska bli spännande att se ditt inlägg :)

    SvaraRadera